Er is weer voorraad! Zalf ook binnen!
Wij krijgen 100den vragen per dag.
Veel vragen vloeien voort uit dat klanten de informatie op de website niet of niet goed hebben gelezen.

LEES ONDERSTAANDE INFO DAAROM GOED!

Geen reseveringen! (wij reserveren geen producten, houd de website in de gaten, hier zal op aan gegeven worden wanneer uw product na keuze weer op voorraad is)

Wij bellen of mailen u niet om te vertellen dat een product weer op voorraad is (houd zelf de website in de gaten)

🚚 Bezorginformatie

🇳🇱 Nederland

  • ⏱️ Levertijd: Minimaal 3 werkdagen indien producten op voorraad zijn.
    Zijn producten niet op voorraad meer dan is de levertijd soms wel 14 dagen!
    Houd hier rekening mee! En bestel anders NIET!

  • 🕐 Niet binnen de 14 dagen al mailen of bellen over uw bestelling.
    U ontvangt vanzelf of mail of een whatsapp bericht.

  • 📦 PostNL/DHL: ma, wo, do, za (bestel vóór 16:00)
     Wanneer ontvang ik mijn pakket?
    Pas zodra u een email van post.nl of DHL ontvangt is uw pakket verstuurd

🇧🇪 België

  • ⏱️ Levertijd: Minimaal 7 dagen indien producten op voorraad
    product niet op voorraad meer dan levertijd soms wel meer als 14 dagen

⚡ Spoedlevering

  • 💰 €0,65 excl. btw/km

  • 🕛 Zelfde dag bezorgd (bij bestelling vóór 12:00)

  • 📍 Alleen binnen Nederland en België


👤 Klantgegevens (nauwkeurig invullen aub!)

  • ✅ Voor- en achternaam

  • 🏠 Adres (zonder leestekens in huisnummer)
          Straat, huisnummer en toevoeging
          in dezelfde balk aub

  • 🧱 Appartement regel NIET gebruiken

  • 📱 Altijd bereikbaar telefoonnummer 
    (zorg dat u de nummers van Dennis en Matthijs NIET BLOKKEERD)

  • 📧 Correct e-mailadres (check de spam map en voeg ons email adres toe aan de vertrouwde zenders)

  • 📬 Extra bezorginstructies (buren, locatie, toegangscode)

🔗 Controleer uw gegevens via:
http://account.ecoboerderij-dehaan.nl/profile

Let op: Via deze link wijzigt u het adres voor de volgende zending.
Voor de huidige zending geeft u wijzigingen door via Helma.

📭 Verkeerde gegevens? Geen verzending.

Veel klanten vullen de adres gegevens niet goed in
(graag het appartement veld leeg laten dit veld is niet bedoeld voor normale huisnummers)
Bij een niet kloppend adres of (wat we heel vaak zien) geen huisnummer, zullen wij u een email sturen met de vraag uw huisnummer door te geven.
Wordt er niet gereageerd via uw email adres dan zullen wij u bellen, wordt hier ook niet op gereageerd dan ontvangt u uw plaatsje op de zwarte lijst en uw bestelling wordt geannuleerd.


❗ Belangrijk: Geen vleesverzending meer

Wij versturen geen vleesproducten meer. (te arbeidsintensief)
🥩 Wel bestellen? Dat kan, maar alleen afhalen op locatie.


📦 Bezorgregels (bij bezorgen door onze transporteur)

  • 📞 Transporteur stuurt u 1 dag vooraf een Whatsapp bericht en stuurt live locatie via WhatsApp zodra hij weg rijd.

  • ❗ U moet thuis zijn of een alternatief afspreken
          (meestal levering voor de voordeur)

  • 📵 Niet bereikbaar of alternatief bekend = bestelling retour, geen geld terug

  • 📲 Contact transporteur: 24/7 bereikbaar via WhatsApp tekstbericht
    Dennis 06-52065125

  • 🛒 Vragen over producten: via een WhatsApp tekstbericht 
    Matthijs 06-46532031 (Zeer moeilijk bereikbaar door drukte)

  • 📩 Support Helpdesk: 24/7 bereikbaar via een WhatsApp tekstbericht
    Helma op 06-80227589 (Let op accepteert geen gesprekken of SMS)

⛔ Zwarte Lijst Beleid

U komt op de zwarte lijst door:

  • ❌ Ongepast gedrag

  • 🚪 Niet thuis en niet bereikbaar bij bezorging door onze transporteur

  • 🔕 Geen werkende deurbel / geen reactie

  • 😡 Dreigende of denigrerende taal in de email, whatsapp of via telefoon
  • 💊 Toch uw supplementen annuleren terwijl dit niet is toegestaan

📌 Gevolgen:

  • Geen klant meer bij Eco Boerderij De Haan

  • Geen terugbetaling van verzendkosten

  • Transporteur beheerd deze lijst


🌍 Verzendkosten & Gratis levering


Land Normaal pakket Vers pakket Gratis vanaf
🇳🇱 Nederland €12,50 €20 (€10 bij >4 stuks) €250
🇧🇪 België €15 €30 €300
🇩🇪 Duitsland €25 €45 €400
🇦🇱 Albanië €66 Niet mogelijk €600
🇦🇹 Oostenrijk €35 Niet mogelijk €600
🇧🇦 Bosnië-Herzegovina €66 Niet mogelijk €600
🇧🇬 Bulgarije €37,50 Niet mogelijk €600
🇨🇿 Tsjechië €31,50 Niet mogelijk €600
🇩🇰 Denemarken €59 Niet mogelijk €600
🇫🇷 Frankrijk €25 Niet mogelijk €600
🇬🇷 Griekenland €31,50 Niet mogelijk €600
🇭🇷 Kroatië €31,50 Niet mogelijk €600
🇭🇺 Hongarije €31,50 Niet mogelijk €600
🇮🇹 Italië €25 Niet mogelijk €600
🇽🇰 Kosovo €66 Niet mogelijk €600
🇱🇺 Luxemburg €44,50 Niet mogelijk €600
🇲🇩 Moldavië €45 Niet mogelijk €600
🇲🇪 Montenegro €31,50 Niet mogelijk €600
🇲🇨 Monaco €50 Niet mogelijk €600
🇲🇹 Malta €45 Niet mogelijk €600
🇲🇰 Noord-Macedonië €66 Niet mogelijk €600
🇳🇴 Noorwegen €66 Niet mogelijk €600
🇵🇱 Polen €27,50 Niet mogelijk €600
🇵🇹 Portugal €25 Niet mogelijk €600
🇷🇴 Roemenië €31,50 Niet mogelijk €600
🇷🇸 Servië €66 Niet mogelijk €600
🇸🇰 Slowakije €31,50 Niet mogelijk €600
🇸🇮 Slovenië €31,50 Niet mogelijk €600
🇪🇸 Spanje €25 Niet mogelijk €600
🇸🇪 Zweden €59 Niet mogelijk €600
🇺🇸 Verenigde Staten (vanaf) €82,50 Niet mogelijk €600
🌍 Overige landen Op aanvraag Op aanvraag Op aanvraag

 

💬 Veelgestelde vragen

Vraag 1:

❓Waarom zijn de verzendkosten zo hoog?

📦 Verzendkosten dekken:

  • Het werk van Matthijs, die alles alleen runt

  • Ophalen en verwerken van pakketten (geen PostNL-punt in Ingen)

  • Tijdrovend werk zoals flessen melk handmatig vullen

  • Het verzendklaar maken en controleren door onze transporteur

🧾 Verzendlabel ≠ verzendtarief → extra service en handling
🧊 Verse producten vragen om zorgvuldige, tijdrovende logistiek
Door de grote drukte moet alles zo zorgvuldig mogelijk gecontroleerd worden, dit kost tijd en geld.

💡 Let op:

  • Geen begrip voor onze tarieven = risico op zwarte lijst

  • Niet akkoord? Dan liever niet bestellen.

  • Afhalen mag altijd tijdens onze openingstijden!


Vraag 2:

❓Waarom hanteren jullie een zwarte lijst?

🚚 Onze transporteurs zijn géén PostNL, maar servicegerichte bezorgers.
Ze rijden lange routes speciaal voor uw bestelling. Als levering niet lukt:

  • ❌ Tijd, geld en producten gaan verloren

  • 🗑️ Verse producten moeten soms worden weggegooid

📵 Niet bereikbaar of afwezig = onnodige verspilling
🔒 De zwarte lijst voorkomt herhaling van dit soort situaties


Vraag 3:

❓Waarom moet ik het reglement lezen?

📜 Het reglement is er om:

  • Efficiënt te werken

  • Misverstanden te voorkomen

  • Verspilling tegen te gaan

  • Veel gestelde vragen op voorhand al te beantwoorden

❗ Een gemiste levering = verloren producten
➡️ Lees het reglement, volg het op, help ons én uzelf!


Vraag 4:

❗ ik wil graag een Nederlandse bijsluiter

Als er bijsluiters bij uw producten horen, dan ontvangt u deze bij uw bestelling of vindt u ze op de product pagina of op het product zelf. Zit er niets bij? Dan is er ook niets beschikbaar. U zult dan zelf informatie moeten opzoeken. We werken eraan om in de toekomst alle producten van bijsluiters te voorzien.
Al onze producten zijn veilig en getest en wat erop staat zit erin. Geen flauwekul!

Voor producten met een chinese opdruk kunt u de app "Google lens" gebruiken om de text te vertalen.


Vraag 5: 

🚚 ik heb een verkeerde supplement besteld en wil annuleren.


Helaas is het vanwege hygiënische redenen niet mogelijk om supplementen terug te sturen.
We kunnen niet garanderen wat er met het product is gebeurd na ontvangst, en daarom moeten retouren worden vernietigd.

Lees dus altijd alles goed door voordat u besteld.

Annuleren kan alleen als de bestelling nog niet door ons is verzonden.


✅ Door te bestellen gaat u akkoord met dit reglement

🌟 Dit reglement kan worden bijgewerkt – check regelmatig voor updates.
📩 Vragen? Neem contact op, we helpen u graag verder!