58 02/07/25, 2025 Veel gestelde vragen. FAQ Welkom bij de "veelgestelde vragen" van Eco Boerderij de Haan! Hier vind u antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze boerderij, Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op! 1. Waarom zijn jullie verzendkosten zo hoog? Voor een klant is het misschien niet altijd duidelijk waarom het bedrag op het verzendlabel afwijkt van de verzendkosten die bij de bestelling in rekening zijn gebracht. Graag leggen we dit uit. Eco Boerderij de Haan wordt gerund door één persoon, namelijk Matthijs de Haan. Matthijs draagt in zijn eentje de volledige zorg voor de boerderij, de dieren, het winkeltje, de voorraad en het klaarmaken van de pakketten voor de webshop. Dit vergt enorm veel tijd, en hij werkt vaak tot diep in de nacht om alles netjes gereed te maken voor de klanten. De boerderij is gevestigd in het kleine Betuwse dorp Ingen zonder post.nl punt. Alles wat verzonden of bezorgd moet worden moet dus eerst opgehaald en verwerkt worden door de transporteur en deze heeft hier een dagtaak aan en dat kost (u raad het al) GELD!Zodra een bestelling verzonden moet worden, moet deze niet alleen gecontroleerd en verwerkt worden in het systeem, maar ook voorzien worden van een verzendlabel. Ook dit is de taak van onze transporteurNaast het labelen en verzendklaar maken van de pakketten, stuurt deze ook 17 chauffeurs aan die de bestellingen – meestal verse producten – bij u thuis bezorgen. Daarnaast brengen het verpakken, transporteren en eventueel afleveren bij PostNL extra kosten met zich mee. Bij verse producten komt er nog een extra logistieke uitdaging bij kijken: bijvoorbeeld het met de hand vullen van flessen melk, wat tijdrovend werk is. Tijd is geld, en deze kosten worden meegenomen in de verzendprijs. Wij geloven in onze hoogwaardige producten en streven naar de best mogelijke service. Dit kan ervoor zorgen dat de verzendkosten voor sommige klanten hoog lijken.Graag willen wij u erop wijzen dat wij geen negatieve benadering van onze verzendkosten willen zien of horen van u als klant.Het staat u vrij bij ons te bestellen en u bent er ook geheel vrij in om NIETS bij ons te bestellen. U kunt uw gekozen producten ook altijd tijdens de openingstijden van onze winkel komen afhalen.U gaat zodra u een bestelling bij ons plaatst akkoord met het bovenstaande.Op gezeur achteraf over de verzendkosten riskeert u een plaatsje op de "Zwarte Lijst" Gratis verzending Bij bestellingen vanaf: €250,- in Nederland €300,- in België €400,- in Duitsland is de verzending geheel gratis. Hopelijk biedt deze uitleg meer duidelijkheid over onze verzendkosten. Mocht u nog vragen hebben, dan helpen we u graag verder! 2. Waarom werken jullie met een zwarte lijst? Bij Eco Boerderij de Haan werken we met een zwarte lijst om te voorkomen dat onze transporteurs onnodige ritten moeten maken. Helaas merken we dat sommige klanten ervan uitgaan dat levering vanzelfsprekend is alsof ze de lokale postnl bezorgers zijn maar zo werkt het in de praktijk niet! Vaak wordt vergeten dat onze transporteurs veel tijd, moeite en kosten investeren om onze hoogwaardige, biologische producten en exclusieve supplementen bij u thuis te bezorgen. Omdat ze vaak lange afstanden afleggen om uw bestelling te leveren en op een route rijden die de dag ervoor pas wordt gemaakt. brengen deze leveringen kosten met zich mee, zoals brandstof, tijd en kilometers.Werk daarom zoveel het kan mee met onze transporteurs, dat maakt hun en uw leven veel makkelijker. Wat gebeurt er als een levering niet kan plaatsvinden? Onze verse producten en supplementen worden speciaal voor u klaargemaakt en hebben een beperkte houdbaarheid. Als wij bij u voor de deur staan maar u niet thuis bent, we u niet kunnen vinden, of u telefonisch niet bereikbaar bent, dan betekent dit dat wij uw bestelling niet kunnen afleveren. In dat geval moeten de verse producten helaas worden weggegooid, wat zonde is van zowel de producten als de gemaakte kosten. Daarom is het essentieel dat klanten ons reglement goed doornemen en zich eraan houden. Wij hanteren de volgende regel: Als een levering niet kan plaatsvinden en de klant niet bereikbaar is, dan gaan wij ervan uit dat het reglement niet is gelezen. Dit leidt tot onnodige verspilling van tijd, geld en producten, wat wij natuurlijk willen voorkomen. Ondervindt de transporteur hier last door dan kunt u op de zwarte lijst komen. Wij vragen daarom vriendelijk maar dringend om rekening te houden met onze leveringsvoorwaarden, zodat we samen voedselverspilling en extra kosten kunnen vermijden. 3. Waarom moet ik het reglement lezen en mezelf er aan houden? Het is essentieel dat klanten het reglement goed doorlezen en naleven om misverstanden en verspilling te voorkomen. Onze verse producten en supplementen worden speciaal voor u klaargemaakt en hebben een beperkte houdbaarheid. Als een levering niet kan plaatsvinden en u niet bereikbaar bent, betekent dit niet alleen verloren tijd en kosten voor onze transporteurs, maar ook dat de producten mogelijk moeten worden weggegooid. Door het reglement te volgen, helpt u ons efficiënter te werken en onnodige verspilling te voorkomen. 4. Ik heb een vraag over de verzending van mijn bestelde producten (Nederland) Stuur een whatsapp tekstbericht naar onze Nederland Transporteur. Hij helpt u verder. 06-52065125 5. Ik heb een vraag over de verzending van mijn bestelde producten (België) Stuur een whatsapp tekstbericht naar onze België Transporteur. Hij helpt u verder. 06-48962203 6. Ik heb een vraag over een product. Bel of whatsapp met Matthijs Hij kan u alles vertellen. 06-46532031 of info@ecoboerderij-dehaan.nl 7. Testresultaten en bijsluiters. Als en bijsluiters bij uw producten zitten, zitten deze bij uw bestelling of staan ze op de pagina van uw product. Zit er niks bij dan hebben wij ook niks. Dan moet u zelf op pad.Helaas is het nog niet mogelijk alles van bijsluiters te voorzien, we zijn hier wel mee bezig. 8. Ik heb zelf niet goed gelezen en heb nu het verkeerde supplement besteld. Hoe kan ik dit terug sturen. Helaas is het wegens hygiënische redenen niet mogelijk supplementen terug te sturen.Voor ons is niet na te gaan wat er in de tussentijd met de supplementen is gebeurd en kunnen daarom uw teruggestuurde product niet meer aanbieden en zal het moeten worden vernietigd. Lees daarom alles GOED DOOR voordat u besteld. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur een mailtje naar support@ecoboerderij-dehaan.nl Delen: Delen op Facebook Twitteren op Twitter Pinnen op Pinterest In dezelfde categorie 58 02/07/25, 2025 Nieuwe Aanbiedingen Pagina 58 02/07/25, 2025 Veel gestelde vragen. FAQ 58 02/07/25, 2025 Informatie omtrent nieuw reglement 3 reacties Michael Hontele - 38 03/16/25, 2025 Hallo. Ik woon in Spanje en behandel heel wat pati¨ënten die jullie producten nodig hebben. Kunnen jullie ook naar Spanje (Regio Barcelona) verzenden? Hartelijk dank en groeten! Michael HOntelé +34 691 376 800 michaelhontele@gmail.com Matthijs - 14 03/04/25, 2025 Nee,we doen niet aan vaccins. W. van Gils - 26 02/13/25, 2025 Ik heb nog een vraag. Worden jullie dieren preventief gevaccineerd tegen ziektes? Omdat ook deze vaccins tegenwoordig mRNA vaccins zijn. Laat een reactie achter Naam E-mail Bericht Terug naar Nieuws